søndag den 30. juni 2013

I am a lonely painter, I live in a box of paints

 
Når jeg lægger mig i min seng, kan jeg ikke undgå, at smile. I mit hoved vrimler det med minder og tanker, der strømmer forbi mine øjne, igen, igen. De sidste måneder har været ualmindeligt rare og magiske, som blid brise på en lun sommeraften, på en lang aftentur hånd i hånd. Jeg har rejst og jeg har set, sejlet på et sort hav, kigget på stjerner og været stille, snakket stort og kysset, jeg er blevet voksen, blevet student. Pludseligt er det sommer og lykke.
 
Der er virkelig sket mange, mange gode ting. Desværre har det betydet mindre tid til billeder og tegninger og skriverier. Men nu er det sommerferie og jeg glæder mig til at trave gennem by og verden med kamera og tegneblok i min rygsæk. Jeg har lange, håndskrevne lister med steder, der skal besøges, idéer, der skal udføres, eventyr, der skal leves. Jeg håber, at I vil tage med.
 
Rigtig god sommerferie
 
Lige én ting til! Som I nok ved, lukker Google Reader ned, så jeg ville blive smadder glad hvis I havde lyst til at følge med et andet sted - for eksempel Bloglovin.

8 kommentarer:

  1. det lyder helt fantastisk andrea!
    hvis du har lyst, så del gerne dine lister med os

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det var da en fin idé, som jeg vil tage til mig :)

      Slet
  2. I hope you will post photos of your various travels and walks

    SvarSlet
  3. Følger dig selvfølgelig på BlogLovin' og vil hjertens gerne tage med hvor end dit næste eventyr bringer dig hen :)

    Rigtig god sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, dejligt, at høre. Jeg vil hellere end gerne tage dig med i kufferten :) God sommer!

      Slet
  4. Jeg har savnet dit "bloggeri" så utroligt, og det er derfor en lettelse du er tilbage! Du skriver simpelthen sådan nogle tryllebindende og ikke mindst smukke tekster - og forresten så følger dig på Bloglovin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er simpelthen så sød, Rikke! Din kommentar varmer rigtig, rigtig meget! Kram til dig :)

      Slet