tirsdag den 30. august 2011

Gamle Billeder og Søde Hundevalpe

Så, nu er jeg kommet hjem fra en vens hus. En veninde og jer havde aftalt at besøge ham - for han har fået den sødeste hundevalp, og den skulle vi da se. Det er en to måneders gammel golden retriever - Ziggy. Den er virkelig fin, og vi blev enige om, at den nok bliver gigantisk som voksen - den har nemlig nogle enorme poter!

Nu kom jeg så til at kigge på nogle billeder, som jeg tog for nogle år siden. Og nu da jeg har pillet lidt ved dem, kan I lige så godt få dem at se - selvom de ikke er noget særligt.







I må ha' en hyggelig aften. Nu skal vi have rigsengrød til aftensmad (!) og derefter tager vi nok et smut ned til en butik jeg har hørt skulle have All Stars til 25€ (ca. 187,5DKK) - det er da værd at tjekke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar