lørdag den 6. oktober 2012

I miss the sound of leaves when my feet hit the ground




Jeg længdes efter hvirvlende, visne, farverige blade, der ligger og pynter, bare grene på store, gamle træer, lyden af regn og vind og synet af morgentravle mennesker med varme vanter og lange halstørklæder. Men selvom kalenderen siger oktober, er det kun i mit hoved det rigtigt er blevet efterår. Her tøver bladene med at falde fra træerne og der er langt mellem de kolde morgener med duggede vinduer. Ja, jeg længdes efter efteråret som jeg kender det fra eventyrer og bøger.

Efterårstanker fra mig

12 kommentarer:

  1. Du er så forfærdelig kreativ Andrea. Med dig, min te i mit billige, men dejlige krus fra Tiger, julelys viklet rundt om min sengeramme, som let oplyser mit værelse og lyden af vinden og regnen der rammer taget, skal det nok blive et godt efterår...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh hvor er det altså sødt sagt! Mange tusinde tak! Jeg håber, at du får et vidunderligt fint efterår :)

      Slet
  2. Hvor gad jeg godt se dig kaste rundt med en helt bunke af dine blade - i alle mulige efterårsfarver ^_^

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha sikke en fin tanke! Det får jeg jo helt lyst til at gøre nu..

      Slet
  3. Vild fede billeder Andrea! Du er så kreativ :-)

    SvarSlet
  4. Hej! jeg faldt lige over din blog og hold da op, hvor er du god til at tage billeder! Jeg er blevet fast læser og glæder mig til at høre mere fra dig. Jeg ville blive glad hvis du gad kigge forbi; ceciliebroustbo.blogspot.com
    Knus Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak, hvor er du sød, Cecilie :)

      Slet
  5. Fint, sødt og velformuleret som altid!

    SvarSlet
  6. Sikke en super fotoblog! Og hvor jeg dog elsker det øverste billede :)

    Knus Sille
    Fra fotobloggen: silleagerskov.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak, det er jeg glad for at høre! :)

      Slet