lørdag den 3. september 2011

Sommerfugle i maven

Lige nu sidder jeg med sommerfugle i maven. En ordenlig flok af dem, skulle jeg hilse og sige. Mandag drager jeg afsted til Santiago de Compostela med, blandt andre, min alle tiders bedste veninde - Patrícia. Jeg vil våge at påstå, at denne pilgrims tur er noget af det mest eventyrlige jeg har begået mig ud på. Vi kommer hjem igen søndag den 11. september. Den 15. starter jeg så i skole igen. Alle siger, at 2.g er det hårdeste klassetrin - ikke fordi 1.g var alt for nem... Men jeg glæder mig da alligevel - selvom, at det er svært at tro, så kan man altså have sommerferie i lidt for lang tid...

Pt. har jeg ikke nogle helt nye billeder jeg kan vise frem, men her kommer et lille udvalg fra min Flickr. Er der ellers nogen der har Flickr?

<span class=

<span class=

..<span class=

<span class=

Fly <span class=

Nyd weekenden allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar