søndag den 19. februar 2012

My little share of the universe

 
Jeg elsker idéen om, at ens værelse er ens eget lille rige eller univers. Og det den filosofi er selvfølgelig lig at det er personligt. Her får i endnu en gang en lille bid af mit.


I dag har jeg cyklet rundt i byen, langs havet. Der var hele 18 grader. Det var så lækkert, at få luftet min gamle himmelblå cykel, som i øvrigt hedder Billy. Jeg har tegnet og danset til musik. Nu vil jeg lave stearinlys og fastelavnsboller - åhh hvor jeg elsker ferie.


Desuden har jeg fået en blog-award! Det var sødeste Linnea jeg fik den af. Snart vil jeg så give den videre til fem andre.


Nyd jeres søndag,
Smil fra Andrea

7 kommentarer:

  1. Det er en fed blog du har dig. Ved du hvad? Prøv at kigge her: http://boyandmind.blogspot.com/
    Der gemmer sig en lille gave ;)

    SvarSlet
  2. Haha hvor er det sødt af dig, tusind tak!

    SvarSlet
  3. Super feeed blog :-)) Du tager nogle virkelig flotte billeder, og mega sejt værelse du har! :-))Og sejt din cykel hedder Billy!
    // Mette - Justfuckingshoot.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er du rar, Mette! Er glad for din venlige kommentar :)

    SvarSlet
  5. Hej! Jeg har været så heldig at få sendt en Blogaward, jeg skal derfor sende awarden videre til 5 blog's med under 100 læsere. Jeg har bl.a valgt dig! Det du skal gøre er at vælge 5 andre blog's alle med under 100 læsere, skrive et indlæg på din blog hvor der står du har modtaget et award fra mig, med link efter, og gøre det samme med de 5 blog's du har valgt.

    Jeg vil også lige tilføje at jeg holder utroligt meget af din blog og følger den fast. Du er så kreativ og du inspirerer mig meget!:-)
    Knus Bella

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at du har dig et fantastisk dejligt univers!

    SvarSlet