torsdag den 13. oktober 2011

Morgen Måne

Hej derude! Det er efterhånden ved at være lidt længe siden, jeg sidst skrev - det må I undskylde.

I morges var jeg nødt til at stå lidt tidligere op en normalt. Og ihh hvor var det dejligt. Som regel er der helt lyst udenfor, når jeg står op 7:30. Men i dag var himlen mørkeblå og månen var stadigt helt klar.

Desuden var der "Barney Suit Up Day" på skolen i dag. Det betyder, at alle 3.g'er skal komme i jakkesæt, skjorte og slips. Guderne må vide hvem fik den idé, men næste år er det i hvert fald min tur!

Som I nok ved, er der fotokonkurrence hos kalejdoskopiske. Så det eneste kreative jeg har lavet her på det sidste er, at jeg har taget billeder om emnet "Jeg elsker":





Nu sidder jeg så og tænker på de lektier, jeg stadigt skal have lavet og hvad weekenden skal bruges på. Samtidigt glæder jeg mig over, at vejret snart bliver lidt mere efterårsagtigt så uldne trøjer og støvler kan komme i brug.

Men inden jeg går i krig med biologien, vil jeg hænge en lille foldet fugl i en glasflaske - jeg så noget havde gjort det, og det så så fint ud!

I må alle hygge jer i aften - Knus!

1 kommentar:

  1. Gud, hvor er det her dog uendeligt smukt!! Er helt betaget.
    Har lige kigget din blog igennem, og er nu blevet fast læser. Er helt vild med din blog :)

    Klem,
    S fra www.tankestroemninger.blogspot.com

    SvarSlet