søndag den 18. september 2011

En god uge i billeder

Kære alle, nu er også jeg startet i skole igen - og det er rigtig fedt, for så kan jeg se mine nye Santiago venner hver dag! Vi har skiftet et par lærere ud (vi mistede fks. verdens bedste fysiklære) og fået to nye og søde mennesker i klassen.

Jeg har nogle biologi lektier jeg skal igennem, så I får bare en masse billeder fra ugen der gik.

Jeg har været ude at shoppe





Jeg har været i biografen for at se en meget dårlig film med nogle meget dejlige venner


Jeg har dekoreret Moleskine Notebooks





Lavet en... "billedeparade"


Jeg har købt en fin plakat


Jeg har været meget på mit værelse


Jeg har været sammen med min lille søde fætter Rafa


Jeg var i øvrigt også på stranden fredag eftermiddag - efter timerne. En kold men dejlig fornøjelse!

I må have det godt derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar