tirsdag den 30. august 2011

Om kun én uge...

Uhh jeg har fået en fast læser! Tak Agnes :)

Nå, i dag har jeg været ude for at shoppe... Og jeg købte så en drikkedunk og en lommelygte og en regnfrakke og jeg kunne blive ved! Om præcis en uge skal jeg nemlig afsted til Spanien. Der skal jeg vandre fra Sarria til Santiago de Compostela - det er ca. 140 km. Jeg glæder mig utroligt meget - og er også meget spændt... Selvom det er min skole der står for udflugten, så er det helt frivilligt. Jeg tror, at vi er 150 der skal med - blandt dem er to af mine bedste venner, så det skal nok blive godt! Det tager i øvrigt en uge, så der vil helt sikkert ikke blive blogget ret meget. I kan se strækningen (Sarria - Santiago) her (det ser faktisk slet ikke ud til at være særligt langt, vel?):



Og så lovede jeg jo at vise mit filtede penalhus...



Og nu jeg er i gang, kan I se mit nye ur!


Hav en god start på ugen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar