lørdag den 27. august 2011

Oh, Little Sister, Don't She'd No Tears

Halløj! I dag har jeg været på en rigtigt hyggelig bytur inde i Porto. Jeg havde desværre ikke mit kamera med, så der blev ikke rigtigt taget nogle billeder. Men jeg fik mig et fint og meget billigt ur (det gamle var gået i stykker) og to knapper! - hvilket nok lyder lidt underlidt. Men jeg fant dem i den floteste genbrugsbutik, der hed Projecto Alecrim, det vil sige Rosmarin Projektet. Den ene af knapperne har jeg sat på et penalhus, som jeg har filtet - det kan I få at se en dag.

Desuden, så gav jeg i dag 50 cent, for jeg havde ikke mere, til en gadesanger. Han havde den fedeste hæse stemme og så ikke alt for rask ud. Men den måde hvor på han sang Bob Marley's No Woman No Cry var bare så... ja, glad og ærlig. Især da han sang Ev'rything's gonna be alright virkede alt utroligt nemt.

Billederne for neden er nogle jeg har taget for ikke så forfærdelig lang tid. Et klik på dem vil føre dig videre til min Flickr.


<span class=

<span class=

<span class=

Sov godt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar