tirsdag den 30. august 2011

Kuppelen

Hej du som måtte sidde derude! I dag var jeg nede at bowle med nogle venner som jeg ikke har set i noget tid. Det var meget hyggeligt. Men nu ligger jeg i min seng og føler mig så underlig. Og så kom jeg til at tænke på noget... På en lidt sær sammenligning, faktisk. Vores venner og skolen og familien og alting - vores liv - lad os kalde det for en kuppel. For hvad kan en kuppel? Den kan bære eller den kan briste. Lige præcis som tilværelsen. For når alting går som smurt, så kan vi takke vores stærke kuppel for at beskytte os fra meteorer og uvenner. Men når det tvært imod går ad h til, så er det også den dumme og tunge kuppels skyld. Og så ligger man der og bliver kvalt. Indtil man igen får det godt og trygt inde under den store kuppel. Og det her gav vist ikke alt for meget mening haha.

*
Blue satin across my eyes

Sov godt og vi ses i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar